BON DIA FAMÍLIES!
DESITGEM QUE CONTINUEU ESTANT TOTS I TOTES MOLT I MOLT BÉ.
AVUI COMENCEM LES SETMANES DE TREBALL D’AQUESTA NOVA MANERA TAN ESPECIAL.
L’EQUIP DE MESTRES DE LA COMUNITAT DE PETITS FAREM UNES PROPOSTES-REPTES I VOSALTRES: PARDALETS I PARDALETES, SUPERHEROIS I SUPERHEROÏNES I FANTASMES, AMB LA SUPERVISIÓ DE LA VOSTRA FAMÍLIA, LES PODEU ANAR FENT I EL DIJOUS O DIVENDRES DE CADA SETMANA LES FAMÍLIES ENS ENVIAREU ALS NOSTRES CORREUS RESPECTIUS ALGUNES EVIDÈNCIES (2 - 3 FOTOS) I COMENTARIS . AIXÍ PODREM ANAR SEGUINT UNA MICA COM ANEU ACONSEGUINT ELS REPTES.
AQUESTES TASQUES EN PRINCIPI NO SÓN OBLIGATÒRIES PERÒ SÍ QUE ESTAN RECOMANADES PER TAL DE PODER ANAR SEGUINT, D’ALGUNA MANERA, EL VOSTRE PROCÉS.
CONTE
|
AIXÍ ÉS EL MEU COR
|
REPTE
|
BROQUETES DE FRUITA
|
|
ENDEVINALLA
|
ENGENDRAT EN VERDA OLIVA,
EM PREMSEN EN EL MOLÍ;
SOC EL REI DE L’AMANIDA,
SENSE MI NO ES POT LLEGIR.
QUI SOC?
*ENGENDRAR: FER QUE NEIXI O ES PRODUEIXI
UNA COSA.
*PREMSAR: AIXAFAR, PRÉMER
|
PISTES...
FONT: M’endevines? Anna M. MATAS i Joan ANTOJA. Barcelona: Barcanova, 2008.
TASCA A CASA
|
Ajudar a
parar i desparar la taula per dinar i/o per sopar
|
CLASSE DELS PARDALETS I LES PARDALETES(P3)
HOLA, PARDALETS I PARDALETES!!! FELIÇ PRIMAVERA!!!
COM QUE SÉ QUE US ESTEU FENT GRANS, BEN SEGUR QUE PODREU LLEGIR ELS PICTOGRAMES
DE LA MEVA NOTA AMB AJUT DE LA FAMÍLIA I LLAVORS SABREU QUINA ÉS L'ACTIVITAT QUE US CONVIDO A FER.
DONC SÍ, AQUESTA SETMANA CELEBRAREM LA PRIMAVERA DIBUIXANT FLORS PER GUARNIR LES NOSTRES FINESTRES.
PERÒ ABANS, HEM D'ESCALFAR DITS I MANS COM FAN ELS PINTORS DECORANT AMB GRAFISMES OUS DE PASQUA, HEU MENJAT LA MONA? UMMM… QUÈ BONA!
DONCS VINGA, A DIBUXAR OUS DE PASQUA!
SABEU DIBUIXAR ÒVALS? SÓN COM RODONES UNA MICA MÉS PRIMES, COM ELS
PÈTALS DE LES FLORS QUE DIBUIXAREU MÉS TARD.
PUC IMAGINAR QUE HEU DIBUIXAT UNS ÓVALS PERFECTES I QUE HEU DECORAT AMB
GRAFISMES IMAGINATIUS ELS VOSTRES OUS DE PASQUA.
GRAFISMES IMAGINATIUS ELS VOSTRES OUS DE PASQUA.
ARA, JA SABREU COM DIBUIXAR ELS PÈTALS DE LES VOSTRES FLORS. LES VOSTRES FAMÍLIES US PODEN AJUDAR
DONANT-VOS RETALLAT EL BOTÓ CENTRAL DE LA FLOR I VOSALTRES L'ENGANXAREU EN UN PAPER I AL VOLTANT
DEL BOTÓ HI DIBUIXAREU I PINTAREU ELS PÈTALS.
DONANT-VOS RETALLAT EL BOTÓ CENTRAL DE LA FLOR I VOSALTRES L'ENGANXAREU EN UN PAPER I AL VOLTANT
DEL BOTÓ HI DIBUIXAREU I PINTAREU ELS PÈTALS.
EL BOTÓ DE LA FLOR, JO L'HE RETALLAT DE PAPER DE REGAL DE COLORAINES, TAMBÉ POT SER DE CARTOLINA
O DE FOLIS DE COLORS. ELS PÈTALS QUEDEN MOLT LLUENTS PINTATS AMB CERES. LA MEVA FLOR TÉ 7 PÈTALS
DELS COLORS DE L'ARC DE SANT MARTÍ; RECORDEU QUINS SÓN?
O DE FOLIS DE COLORS. ELS PÈTALS QUEDEN MOLT LLUENTS PINTATS AMB CERES. LA MEVA FLOR TÉ 7 PÈTALS
DELS COLORS DE L'ARC DE SANT MARTÍ; RECORDEU QUINS SÓN?
FEU MOLTA PRÀCTICA DIBUIXANT FLORS AMB GUIX AL TERRA DE LA TERRASSA O EN UNA PISSARRA, ABANS DE
DIBUIXAR-LES SOBRE EL PAPER; AIXÍ LES DIBUIXAREU MILLOR.
DIBUIXAR-LES SOBRE EL PAPER; AIXÍ LES DIBUIXAREU MILLOR.
MIREU COM HE DECORAT DE PRIMAVERA LA FINESTRA DE CASA MEVA...
I ARA UN REPTE DE MÉS NIVELL! DIBUIXAR FLORS D'UN SOL TRAÇ SENSE AIXECAR EL GUIX DEL TERRA, DE LA
PISSARRA O EL LLAPIS DEL PAPER.
PISSARRA O EL LLAPIS DEL PAPER.
A PICASSO LI AGRADAVA AQUEST REPTE, PODEU VEURE A INTERNET COM DIBUIXAVA FLORS, BOUS, CARES
D'UN SOL TRAÇ MAGISTRALMENT.
D'UN SOL TRAÇ MAGISTRALMENT.
JA M'ENSENYAREU LES BONIQUES FLORS QUE HEU DIBUIXAT ENVIANT LES FOTOS AL MEU CORREU.
M'ACOMIADO DE VOSALTRES AMB EL QUADRE "FLORS TRANQUIL.LES" DEL GRAN ARTISTA AUSTRIAC F. HUNDERTWASSER.
PODEU COMENTAR AMB LA FAMÍLIA LES VOSTRES OBSERVACIONS (COLORS, TRAÇOS, FORMES...) I LES HISTÒRIES
I EMOCIONS QUE US DESPERTA LA CONTEMPLACIÓ D'AQUESTA OBRA D'ART.
I EMOCIONS QUE US DESPERTA LA CONTEMPLACIÓ D'AQUESTA OBRA D'ART.
UNA ABRAÇADA MOLT CARINYOSA PARDALETES, PARDALETS I FAMÍLIES.
TERESA
CLASSE DELS SUPERHEROIS I SUPERHEROÏNES (P4)
BON DIA SUPERHEROIS I SUPERHEROÏNES!
AVUI US PROPOSO UNA ACTIVITAT DE CREAR I ESCRIURE ELS NÚMEROS.
1. NECESSITEU NÚMEROS QUE TINGUEU A CASA. SI NO EN TENIU PODEU DEMANAR A LES VOSTRES FAMÍLIES QUE US ESCRIGUIN ELS NÚMEROS. I TAMBÉ NECESSITEU MATERIAL COM LLEGUMS, PASTA, ESCURADENTS...TOT AQUELL MATERIAL PETIT QUE US PERMETI CREAR NÚMEROS. I FINALMENT UN FULL PETIT AMB UN RETOLADOR O LLAPIS DE COLOR.
2. I ARA JA PODEU COMENÇAR A CREAR NÚMEROS AMB EL MATERIAL DIVERS. UN COP TINGUEU EL NÚMERO FET EL PODEU ESCRIURE.
3. TAMBÉ PODEU JUGAR A ORDENAR ELS NÚMEROS COM HE FET JO.
ESPERO QUE US HO PASSEU D’ALLÒ MÉS BÉ JUGANT AMB ELS NÚMEROS.
JO ESTARÉ ESPERANT LES VOSTRES FOTOGRAFIES.
FINS AVIAT I UNA ABRAÇADA GEGANT
SUPERHEROIS I SUPERHEROÏNES!
SUPERHEROIS I SUPERHEROÏNES!
ALEXANDRA
CLASSE DELS FANTASMES (P5)
HOLA, BON DIA DE PRIMAVERA FANTASMES!
AVUI US PROPOSO PER COMENÇAR:
1.- FER UN DIBUIX AL NATURAL D’ALGUNA PLANTA, JOGUINA O GERRO QUE TINGUEU A CASA.
ESCRIVIU EL NOM I COGNOMS I TAMBÉ LA DATA
EX. PERE SANS LÓPEZ 14-04-2020
TRIEU ALLÒ QUE VULGUEU DIBUIXAR
REPTE ACONSEGUIT!
2.- CONTESTAR TRES PREGUNTES DE CÀLCUL MENTAL, COM LES QUE FÈIEM A CLASSE.
- SI TENS 3 CONTES I EN PERDS 1, QUANTS CONTES ET QUEDARAN?
- SI AGAFES UNA TARONJA I LA PARTEIXES PER LA MEITAT, QUANTES PARTS TINDRÀS?
- SI TU TENS 2 POMES I ET REGALEN 2 MÉS, QUANTES POMES TINDRÀS?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada