dilluns, 4 de maig del 2020

ACTIVITATS SETMANA 4 MAIG - 8 MAIG


HOLA FAMÍLIES! 


DESITGEM QUE CONTINUEU ESTANT TOTS I TOTES MOLT BÉ.
VOLEM    F E L I C I T A R -  V O S PER TOTES LES ACTIVITATS DIFERENTS QUE HEU FET DURANT AQUESTA SETMANA PASSADA.
CONTINUEM AMB LA NOVA PROPOSTA DE TREBALL. 
L’EQUIP DE MESTRES DE LA COMUNITAT DE PETITS US FEM AQUESTES REPTES  I VOSALTRES:  PARDALETS I PARDALETES, SUPERHEROIS I SUPERHEROÏNES I FANTASMES, AMB LA SUPERVISIÓ DE LA VOSTRA FAMÍLIA, LES PODEU ANAR FENT. 
A MESURA QUE ANEU ACABANT LES PROPOSTES D’AQUESTA SETMANA ENS ENVIEU LES EVIDÈNCIES
ALS NOSTRES CORREUS RESPECTIUS EL DIVENDRES, SI ÉS POSSIBLE.


AQUESTES TASQUES EN PRINCIPI NO SÓN OBLIGATÒRIES PERÒ SÍ QUE ESTAN RECOMANADES PER TAL DE PODER ANAR SEGUINT,
D’ALGUNA MANERA, EL PROCÉS DELS VOSTRES FILLS/ES. SI ALGUNA DE LES PROPOSTES NO US VA BÉ FER-LA, PODEU ENVIAR-NOS
LES EVIDÈNCIES D’UNA ALTRA QUE SÍ HEU POGUT FER. 



DESITGEM QUE US AGRADIN !



INFORMACIÓ IMPORTANT!


DURANT AQUESTA SETMANA FARAN

   6 ANYS:     8 MAIG     FRAN       

MOLTES FELICITATS!!!





 

CONTE

L'ABELLA DE LA MEL






REPTE

MOVEM L’ESQUELET PREPARANT UN PETIT CIRCUIT MOTRIU AMB MATERIAL DE CASA












ENDEVINALLA

BRUNZINT DE FLOR EN FLOR,
DEL SEU NÈCTAR EM NODREIXO,
I, EN ARRIBAR AL RUSC,
EN DOLÇA MEL EL CONVERTEIXO.

*NÈCTAR: LÍQUID DOLÇ PRODUÏT PER LES FLORS.
*NODRIR: DONAR A UN ÉSSER VIU ELS ALIMENTS QUE NECESSITA.
*RUSC:CONSTRUCCIÓ ON VIU UNA CLASSE D’INSECTES.

                           QUI SÓC?



PISTES....


FONT: M’endevines? Anna M. MATAS i Joan ANTOJA. Barcelona: Barcanova, 2008.




SOLUCIÓ 
A L’ENDEVINALLA 
DE LA SETMANA 
DEL 27 AL 30 D’ABRIL




 


TASCA A CASA

TENIR CURA DE LES PLANTES:


REGAR-LES QUAN CALGUI  I TREURE LES FULLES SEQUES.



CLASSE DELS PARDALETS I LES PARDALETES(P3)

HOLA, PARDALETES I PARDALETS!

FEM DE PETITS ARTISTES



AQUESTA SETMANA DIBUIXAREM EL NOSTRE AUTORETRAT, SERÀ MOLT DIVERTIT! 

ENS PODEM MIRAR ATENTAMENT EN UN MIRALL I DIBUIXAR FIXANT-NOS MOLT BÉ EN COM ÉS LA NOSTRA
CARA, COM SÓN ELS NOSTRES ULLS, EL NAS, LA BOCA, LES ORELLES I EL CABELL. 
A CONTINUACIÓ DIBUIXAREM EL NOSTRE COS, ELS BRAÇOS, LES MANS, LES CAMES I ELS PEUS.
COM QUE JA SOU UNS BONS DIBUIXANTS I DIBUIXANTES, BEN SEGUR QUE ELS AUTORETRATS
SERAN FANTÀSTICS.

PERÒ ABANS DE COMENÇAR, US EXPLICARÉ  ALGUNES COSES. 
M’AGRADARIA PARLAR-VOS DEL GRAN PINTOR JOAN MIRÓ, TENIM EL SEU MUSEU AQUÍ A MONTJUÏC,
MOLT APROP DE L’ESCOLA. 
A EN MIRÓ LI ENCANTAVEN ELS DIBUIXOS QUE FAN ELS NENS I NENES COM VOSALTRES.
MIREU, QUAN ERA JOVE VA DIBUIXAR UN AUTORETRAT SEU I, PER VEURE TOTS ELS DETALLS
DE LA SEVA CARA, VA FER SERVIR UN MIRALL D’AUGMENT I L’AUTORETRAT LI VA QUEDAR MOLT BÉ. 

PERÒ QUAN EN JOAN MIRÓ JA ERA VELLET, RECORDAVA ELS SEUS DIBUIXOS TAN ORIGINALS QUE FEIA
QUAN ERA PETIT I, A SOBRE D’AQUELL PRIMER AUTORRETRAT, ES VA DIBUIXAR COM UN NEN, AMB UN
DIBUIX DEL TOT CREATIU, MOLT SEMBLANT ALS QUE FEU VOSALTRES.


JO, TAMBÉ HE VOLGUT DIBUIXAR UN AUTORETRAT MEU A PARTIR D’UNA FOTO DE QUAN TENIA MÉS O MENYS
UNS 3 ANYS COM VOSALTRES I AQUEST N’ÉS EL RESULTAT.


I DES DE LA FOTO A L’AUTORETRAT…


ARA US TOCA A VOSALTRES FER D’ARTISTES DIBUIXANT ELS VOSTRES AUTORETRATS.
PODEU MIRAR UN PARELL DE VÍDEOS MOLT INTERESSANTS SOBRE ELS DOS AUTORETRATS DE JOAN MIRÓ,
EL SEGON DIBUIXAT SOBRE EL PRIMER.



ESPERO IMPACIENT QUE M’ENVIEU ELS VOSTRES DIVERTITS AUTORETRATATS!
FELIÇ SETMANA!!!

TERESA
                               



CLASSE DELS SUPERHEROIS I SUPERHEROÏNES (P4)


BON DIA SUPERHEROIS I SUPERHEROÏNES!


L’ACTIVITAT D’AQUESTA SETMANA CONSISTEIX A  OBSERVAR I
 DIBUIXAR LES OMBRES.

PRIMER DE TOT NECESSITAREU:
- PAPER
- LLAPIS
- UN OBJECTE DE CASA O JOGUINA

EL SEGON PAS ÉS COL·LOCAR EL PAPER AL TERRA A UN LLOC ON ENTRI EL SOL I POSEU L’OBJECTE SOBRE EL PAPER, DE MANERA QUE HI QUEDI PROJECTADA LA SEVA OMBRA. RESSEGUIU-LA I TORNEU-LA A MIRAR AL CAP D’UNA ESTONA PER SABER QUÈ HA PASSAT.
PODEU FORMULAR LES VOSTRES HIPÒTESIS ABANS.







PODEU EXPERIMENTAR AMB LES OMBRES TANT COM VULGUEU AMB DIFERENTS OBJECTES,
DE QUINA MANERA PODEM FER LES OMBRES MÉS GRANS, FER OMBRES AMB PARTS DEL NOSTRE COS...


UN COP HAGUEU EXPERIMENTAT AMB LES OMBRES PODEU FER UN DIBUIX AMB AQUELLA SILUETA QUE HEU FET INICIALMENT.



AQUÍ TENIU EL QUE HE CREAT JO. A PARTIR D’UN MANIQUÍ EN MINIATURA HE CREAT UN GERRO DE FLORS.



DEIXEU VOLAR LA VOSTRA IMAGINACIÓ A VEURE QUE US INSPIRA AQUELLA SILUETA QUE HEU FET A L’INICI.


ESPERO QUE DESCOBRIU MOLT AMB LES OMBRES

US ENVIO UNA FORTA ABRAÇADA!!!

ALEXANDRA









CLASSE DELS FANTASMES (P5)

BON  DIA FANTASMESSSSSSS!!!!!

US PROPOSO FER   UNA COMPOSICIÓ ARTÍSTICA AMB RESTES DE FRUITA QUE TINGUEU A CASA: PELES DE TARONJA, ARANJA, MANDARINA, POMA, PINYA, PLÀTAN, KIWI, FULLES DE MADUIXES, CLOSQUES DE MUSCLOS, CANAÏLLES, CLOÏSSES,  ETC.




 
  
 


 




  



ANEU POSANT LES RESTES COM QUAN FEM UN MANDALA A CLASSE. SI POSES UNA PEÇA A DALT, N’HAS DE POSAR UNA AVALL; SI POSES UNA A LA DRETA, N’HAS DE POSAR UNA A L’ESQUERRA. I AIXÍ FINS A OCUPAR L’ESPAI.




ANEU COMBINANT!






A MI M'HA QUEDAT AIXÍ!



NO LLENCEU LES RESTES DE FRUITA PERQUÈ LA SETMANA QUE VE LES APROFITAREM.


EL SEGON REPTE VA DE PENSAR



CÀLCUL MENTAL:

- Recorda que al final de cada resposta has de dir la paraula en negreta.

- Primer ho fas mentalment. 

- Després escriu el resultat de cada problema en un full.
Recorda escriure el nom, els cognoms i la data.

1 - PORTO SIS GOTS EN UNA SAFATA, PERÒ SE ME’N CAUEN DOS. QUANTS GOTS EM QUEDEN?

2 - TRES PLÀTANS I TRES PLÀTANS, QUANTS PLÀTANS FAN?

3 - SI TENS CINC CARAMELS I LI’N DONES UN A UN AMIC I UN ALTRE A UNA AMIGA, QUANTS CARAMELS ET QUEDARAN?

4 - LA MARIA T’HA DONAT QUATRE LLAPIS I DESPRÉS EL SERGI T’HA DONAT DOS. QUI T’HA DONAT MÉS LLAPIS?


5 - QUAN FAN 5+0?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada